dimecres

RESPOSTA A L'ALCALDESSA DE SANT MARTÍ VELL, publicat per Pere Pons al Diari de Girona

Extret del Diari de Girona
PERE PONS
Sra. alcaldessa: Després de preguntar-te durant un any (en aquests plens que fas cada tres mesos a les 9 del matí!) sobre el POUM, em comuniques que ja el tens redactat i fas de perdonavides de pel·lícula i em deixes mirar el projecte un dia a la tarda! Envoltat dels teus guardaespatlles: el tinent d´alcalde i nebot, l´arquitecte Sr. Amador -qui vaig patir jo, quan estava al govern, amb les seves bestieses, com posar una industria càrnia al mig d´una urbanització- i l´advocat Sr. Oliva -que segons sembla milita al meu partit, i en privat m´aconsella unes coses però en públic em contradiu-. Però, jo sóc jardiner i no arquitecte i també sóc innocent i crec en la teva paraula i la del teu nebot, perdó, tinent d´alcalde i responsable d´Urbanisme, i em vaig creure que aquest POUM seria semblant, com em vàreu dir, al proposat quan jo era tinent d´alcalde en l´anterior legislatura. És per això que vaig votar favorablement la proposta inicial del POUM 2009 però considerant sempre que s´havia de parlar amb la gent del poble i allargar si fos necessari el termini de presentació d´al·legacions. Si jo vaig confiar en vosaltres estant a l´oposició, els votants vostres hi varen confiar quan us varen donar els seus vots. Ara ningú confia en vosaltres.
(Diari de Girona, 17 de novembre de 2009)

1 comentari:

Anònim ha dit...

QUINA vergonya els plens a les 9 del matí!!!!!
Així pensaven aprovar el POUM d' amagat a les nou del matí un dia laborable quan ningú pugui anar a presenciar la vergonya

I poder votar a favor dels seus interessos.....

Maria Angels i Robert DIMISSIÓ

no és étic ni moral que voteu a favor d' un POUM que us afavoreix descaradament

Sílvia ABSTENCIÓ

no és étic ni moral que votis un POUM on s' afavoreix tan descaradament al teu pare